tgif

Hej! 
 
Åh, så himla skönt med helg nu! Jag är ju så sjukt trött på skolan. Haha, usch. Dagen har varit bra. Chill dag ändå i skolan, gick bara till klockan två. Kom hem, bytte om snabbt och gick till Moa som bor ungefär 50m bort från mig. Vi tränade idag igen, 1.5 timme idag också. Gick hem, duschade, åt och nu så sitter jag här. Får se vad jag hittar på ikväll, kanske drar ut en sväng om jag orkar. Är så uttråkad, min syster är i Cypern tills nästa vecka och vi brukar alltid hitta på något jag och hon. Så avundsjuk på henne, 30 grader där nere och här är det typ 13..
 
Ska lite senare lägga upp några bilder från idag. Ha en underbar fredag finisar! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0