dålig uppdatering

Hej! Vill be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Har inte haft tid, varit iväg varje dag nu i helgen. Haft så mycket att göra, ahh får ont i huvudet så stressigt det är just nu. Igår så åkte jag först till ett ställe, haha liten secret. Efter det åkte jag direkt till Jönköping med mamma och pappa. Stannade där till ungefär klockan 7. Köpte ingeting denna gången men mamma och pappa köpte massa grejer på Ikea o så.
 
Idag är det morsdag så vi har firat mamma och så. Åkte snabbt in till Värnamo imorse, skulle köpa några grejer. Kom hem, sedan gick jag ut o gick med Moa en runda. Skönt att rensa tankarna lite. Sedan kom farmor och farfar för att käka middag med oss, mys. Träffade även Moa igen lite ikväll, min bästa. Vi satt och kollade på film hemma hos henne, sedan gick vi ut en runda igen och senare så gick vi till mig. 
Imorgon är jag ledig! Vi har studiedag här. Men det blir inte dirket någon ledig dag för mig. Ska plugga och även till Jkpg IGEN! Haha, känns som att jag är där varje dag. Så är det, haha.
 
Hoppas ni haft en bra helg! puss.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0