visste ni att..?

jag älskar att gå långa promenader och just listen to muuusic.
jag är väldigt slarvig.
jag älskar att dansa.
jag hatar soppa.
jag har dansat balett.
jag är väldigt svårt att lita på folk.
det finns INGEN som vet allting om mig.
jag har ofta humörsvängningar.
jag vill ha mörkblåa ögon.
jag hatar hissar!
jag hatar trånga utrymmen, usch
jag är sämst på fotboll.
det är inte många som verkligen KÄNNER mig.
jag tar bilder nästan hela tiden.
jag har gått på minst 8 olika sporter.
jag är singel.
jag klarar inte av att ha fula naglar, haha.
jag gillar att skriva och har massa texter på min data.
jag älskar att vara uppe länge på natten.
jag är kroat.
jag är beronde av min mobil, BEROENDE.
jag vill ta hål i naveln.
jag är laktosintolerant. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0