dålig uppdatering framöver!

Ni ser rubriken, bloggar från mobilen så kanske skriver lite fel men ska försöka så gott det går. Uppdateringen på bloggen kommer ju som sagt inte bli så jättebra dom 2 veckorna här framöver. Hoppas ni förstår mig nu! Det är ju sommarlov, så jag vill helst passa på att vara med familjen, vänner och ha kul osv. Vill inte bara sitta inne och vara vid datorn.. It's summer time, right? Och denna veckan så ska jag ju till Kroatien så det är ju också anledningen till dålig uppdate! Hoppas ni får ett riktigt härligt och roligt sommarlov! Okej, jag kommer ju också vara här en liten del av sommarlovet men sedan så börjar ju skolan igen?! Åh, ångest! Till alla mina älskade vänner: HA DET KUL I SVERIGE! Kommer sakna er enormt mycket, hoppas att vi har internet på vårt hotell (det kommer vi nog ha) så att vi kanske kan snacka lite på facebook osv. Även till alla er andra, hoppas ni får ett riktigt gött sommarlov! Love till er :)

Ha det så bra nuuudå, puss och kram från mig!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0